Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

Απόλαυσε τη σιωπή μου...

Η σιωπή μάτια μου, κάνει τον μεγαλύτερο θόρυβο!

Και δεν είναι σαν όλους τους άλλους θορύβους.
Αυτός είναι ο πιο εκκωφαντικός που θα ακούσεις ποτέ στη ζωή σου.

Τρυπάει χωρίς λύπηση, έχει το τέλειο σημάδι, δεν αστοχεί ποτέ!


Γιατί μέσα στη σιωπή μου, κρύβονται όλα εκείνα τα λόγια που πονούν την καρδιά μου, που την έχουν κάνει χίλια κομμάτια. 
Είναι όλα εκείνα τα λόγια σου που δολοφόνησαν τον ήχο της φωνής μου.

Γιατί κρύβει πόνο, απόγνωση, ίσως και θυμό κάποιες φορές, λύπη, απογοήτευση, στασιμότητα, λυγμό και δάκρυα.

Δεν εξευτελίζεται, δεν παρεκτρέπεται, απλά καθορίζει το φινάλε, δηλώνει πως τα όρια ξεπεράστηκαν και είναι καιρός να κλείσει αυτό το κεφάλαιο.

Διότι πλέον, τίποτε δεν έχει αξία...
Διότι πλέον, η ουσία χάθηκε...
Διότι πλέον, φοράω μόνο τα λόγια της πληγής σου...
Διότι πλέον, έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, αυτά τα λόγια είναι περιττά...
 
Διότι, όπως λένε στην άλλη μου πατρίδα, «L' élégance du silence vaut mieux que l' impuissance de tous les mots...»!
 

Απόλαυσε λοιπόν τη σιωπή μου!
 
 
 
 
 
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου