Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2021

Έριξα απόψε μια ζεϊμπεκιά...

Έριξα απόψε μια ζεϊμπεκιά, να 'ούμε...
 
 
Ζεϊμπέκικο...
 
Χορός αντρίκιος, βαρύς, μοναχικός...
Χορεύω το Ζεϊμπέκικο, εκφράζω τον πόνο, το μεράκι, το ντέρτι, τον αποχωρισμό, την απώλεια, την πίκρα, τον θάνατο.
Οι κινήσεις μου όταν χορεύω, είναι έκφραση ψυχής...
Δεν χορεύω για να φανώ ούτε για να κάνω επίδειξη...
Χορεύω μονάχος, δε με βλέπει κανείς...
 
 
Χορεύω για να διώξω τον πόνο, οι κινήσεις μου δεν είναι χορευτικές, το κορμί μου ακολουθεί τον πόνο και το ντέρτι της ψυχής μου…
Όταν χορεύω τη Ζεϊμπεκιά μου δεν γελάω, δεν διασκεδάζω, είμαι σοβαρός, βγάζω τα σώψυχά μου...
 
Όταν χορεύω τη Ζεϊμπεκιά μου, δεν έχω στον νου μου εμένα..
Στριφογυρίζοντας μέσα στην ζάλη μου έχω στην σκέψη μου την απώλεια, αυτήν που έφυγε για πάντα...
Χτυπάω με δύναμη το χέρι μου στο πάτωμα για να της στείλω το μήνυμα στον άλλο κόσμο και να της πω: είμαι εδώ και είμαι καλά! Είμαι γερός και συνεχίζω...
 
Το Ζεϊμπέκικο δεν μαθαίνεται...
Το Ζεϊμπέκικο βγαίνει απ' την ψυχή...
Το Ζεϊμπέκικο είναι ιεροτελεστία...
Πρέπει να πονέσεις, πρέπει ν' απολέσεις, πρέπει να νοιώσεις την ψυχή σου να βγαίνει σε δάκρυ την ώρα που χορεύεις...
 
Ζεϊμπεκιές χορεύουν λίγοι, ζεϊμπέκικο, πολλοί...
 
Πιστεύω ότι η μεγαλύτερη τιμή για μια γυναίκα είναι όταν ο Καλός της χορεύει μιά Ζεϊμπεκιά για χάρη της...
 
Για πάρτη σου λοιπόν μωρή καριόλα...
 
 
 
 
 
 

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου