Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2021

Back to the roots

Επέλεξα την μοναξιά, γιατί δεν έμαθα να κάνω εκπτώσεις στα συναισθήματά μου.
Το να ζείς μόνος είναι κάτι πολύ δύσκολα διαχειρίσιμο.

Δεν μένω μόνος μου λοιπόν επειδή είμαι αδύναμος, μένω μόνος μου επειδή είμαι δυνατός, επειδή δεν κουμπώνω εύκολα σε όλες τις αγκαλιές...

Δεν μένω μόνος επειδή έχω κολλήσει στο παρελθόν, απλά κουβαλάω μέσα μου αναμνήσεις που με κάνουν προσεκτικό κι επιλεκτικό.

Μένω μόνος, όχι από αδυναμία, αλλά από αδιαφορία.
Αδιάφορος είμαι!
Βαριέμαι να εξηγώ, βαριέμαι να ξαναρχίζω.
Κάθε φορά τα ίδια και να μ' αμφισβητούν κιόλας!

Μου είναι πολύ πιο εύκολο να χάνω το χρόνο μου ακούγοντας το τραγούδι των πουλιών και τη μελωδία της καρδιάς μου, παρά ανούσιες συζητήσεις.
Μου είναι πολύ πιο εύκολο να κοιμάμαι μόνος μου, παρά να κοιμίζω μέτριες αγάπες και μέτρια αισθήματα στο στήθος μου.
Μου είναι πολύ πιο εύκολο να τρώω μόνος μου, παρά να διασκεδάζω με κάποιον που δεν θα ονομάσω ποτέ "ζωή μου"...
Ποτέ δεν ήμουν λάτρης της οποιασδήποτε μετριότητας!
 
Δεν έχω ν' απολογηθώ για την μοναξιά μου.
Κάποτε αγάπησα, κάποτε λάτρεψα, κάποτε πέθανα για έναν έρωτα.
Δεν αγαπάω κάθε μέρα και κάθε σαιζόν, αγαπάω σπάνια, αλλά αγαπάω δυνατά.
 
Δεν επέλεξε εμένα η μοναξιά, εγώ τη διάλεξα, σε αντίθεση από μία μίζερη και άνοστη ζωή γεμάτη μετριότητα.
Μέσα σε σκοτάδια που γι' άλλους είναι τρομακτικά, εγώ φτιάχνω τον δικό μου παράδεισο.
 
Η μοναξιά μου, δεν είναι αναγκαστική!
Είναι λύτρωση!
Είναι απόλαυση!
Είναι επιλογή!

Γιατί μοναξιά, δεν είναι απουσία της αγάπης από την ζωή μου...

Είναι η αρετή που μέσα από εκείνη, μαθαίνω ν' αναγνωρίζω την αγάπη!

 
 
 
 
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου