Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

Εμβολιασμός και άλλα ατυχή…

 Ανοιχτή επιστολή στον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους παρατρεχάμενούς του, όποιοι και όσοι είναι αυτοί…

 


Δεν είμαι «αντιεμβολιαστής»!

Δεν ανήκω σε καμιά ομάδα «ψεκασμένων», «αντιδραστικών», «θεματοφυλάκων» ……… κλπ.

Πιστεύω, ότι όποιος θέλει να εμβολιαστεί - για όποιους λόγους και για όποια αρρώστια - πρέπει να μπορεί να το κάνει. Να είναι ελεύθερος να το κάνει!

Πιστεύω όμως και ότι όποιος δεν θέλει να εμβολιαστεί - για όποιους λόγους και για όποια αρρώστια - πρέπει κι αυτός να μπορεί να κάνει το ίδιο. Να είναι ελεύθερος να μην το κάνει!

Δεν υπάρχουν - όσο κι αν το επιδιώκετε - άνθρωποι δύο ταχυτήτων. Όλοι ίδιοι είμαστε! Εκτός βέβαια και αν καλλιεργείτε τον ρατσισμό, οπότε δηλώστε το ελεύθερα…

Δεν θα μακρηγορήσω στην συνταγματική και/ή νομική πλευρά του θέματος, δεν είναι ειδικότητά μου.

Θα σταθώ όμως σε πρακτικά γεγονότα, τα οποία ο ίδιος έζησα και ακόμα ζω σ’ αυτή τη χώρα την οποία ο λαός της σας κάλεσε να κυβερνήσετε. Μην ανησυχείτε, δεν θα σας κρίνω εγώ για το αν το κάνετε καλά ή όχι… Άλλοι θα το κάνουν… Ο Λαός (όσος και αν επιβιώσει απ’ τα καμώματά σας), η Ιστορία, το Μέλλον…

Είμαι 68 ετών, συνταξιούχος του ΤΣΜΕΔΕ με 338,40€ (!) μηνιαία σύνταξη από τον Μάιο 2021 - την «εθνική» που λέτε, ζω μόνος σ’ ένα ερημικό αγρόκτημα στο Πήλιο και είμαι υγιής. Από την αρχή της «πανδημίας» παίρνω όσα μέτρα θεωρώ ότι είναι απαραίτητα για την προστασία μου, προφανώς με (ακόμα) 100% επιτυχία! Άρα, κάτι κάνω σωστά!

Κι έρχεστε τώρα και απειλείτε να με τιμωρήσετε με 100€ πρόστιμο τον μήνα από τις 16.01.2022 εάν δεν εμβολιασθώ! Γιατί κε Μητσοτάκη, αντί να χαίρεστε που ακόμα υπάρχουν υγιή άτομα στην κοινωνία, τα τιμωρείτε? Η στοιχειώδης λογική λέει εδώ, ότι κάτι άλλο επιδιώκετε, σίγουρα όμως όχι να προστατέψετε εμένα και όσους άλλους βρίσκονται στην ίδια κατάσταση. Δεν χρειάζομαι αυτή σας την «προστασία», ίσως γι αυτό θέλετε να μου την επιβάλετε!

Επιχειρήματα που χρησιμοποιούν κατά κόρον φίλοι σας, όπως ότι εάν νοσήσω θα καταλάβω σε νοσοκομεία θέση που θα χρειαστούν «άλλοι» είναι ανοησίες και με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Ποιοί «άλλοι»? Το να νοσηλευτώ κατά περίπτωση σε Δημόσιο Νοσοκομείο, είναι κεκτημένο δικαίωμά μου, έχω ήδη πληρώσει πολλά γι αυτό, δεν μου κάνετε χάρη!

Για δεκαετίες πλήρωνα στο ΤΣΜΕΔΕ κάθε μήνα πάνω από 600€ για να εδραιώσω αυτό μου το δικαίωμα καθώς και την σύνταξή μου, η οποία σημειωτέον, ξεκίνησε από περίπου 2.180€ και κατέληξε στα περίπου 1.100€ τον μήνα, πάντα - αν εξαιρέσω κάτι αλχημείες που δεν με αφορούν - με τις ίδιες ή και κατά περίπτωση υψηλότερες εισφορές! Προς το παρόν - πόσο θα διαρκέσει αυτό το «παρόν» είναι μυστήριο - πρέπει να αρκεστώ στα μηνιαία 338,40€ και να σας πληρώνω από τον άλλον μήνα και 100€ πρόστιμο γιατί είμαι υγιής! Που είναι η κανονική σύνταξή μου? Που η επικουρική? Που το εφ’ άπαξ? Λέω ότι συν τοις άλλοις, και η Κυβέρνησή σας με κλέβει!

Το ότι κατά την τελευταία 15ετία οι εκάστοτε κυβερνήσεις λήστεψαν τα αποθεματικά των Ταμείων Υγείας της χώρας είναι πρωτίστως ευθύνη αυτών των κυβερνήσεων και όχι των ασφαλισμένων!

Ποτέ μου δεν έκανα χρήση του δικαιώματος νοσηλείας μου σε Δημόσια Δομή, τις λίγες φορές που χρειάστηκε να κάνω κάποιες προληπτικές εξετάσεις, απευθύνθηκα σε ιδιωτικές δομές, ομοίως και για μια επέμβαση που πρόσφατα χρειάστηκε να κάνω.

Ποτέ μου δεν χρωστούσα σε κανέναν κερατά κάτι τις. Ούτε στην εφορία, ούτε στο Ταμείο μου, ούτε της Μιχαλούς, πουθενά!

Στον «πόλεμο» αυτόν που εσείς τώρα με οδηγείτε με άδικες, καταχρηστικές, φασιστοειδείς και στερητικές της Ελευθερίας μου αποφάσεις, θα σας αντιμετωπίσω όπως και όλοι οι πρόγονοί μου αντιμετώπισαν παρόμοιες καταστάσεις, σαν Έλληνας.

Θα σας πολεμήσω εν πλήρη γνώσει μου ότι μπορεί να χάσω τη ζωή μου - έτσι είναι οι πόλεμοι! Να ‘στε σίγουρος ότι θα προτιμήσω να πεθάνω παρά να δεχθώ τον ζυγό που θέλετε να μου επιβάλετε!

Έτσι γεννήθηκα, έτσι μεγάλωσα, έτσι μορφώθηκα κι έτσι θα πεθάνω.

Όπως θέλω εγώ! Όχι όπως θέλετε εσείς και το συνάφι σας!

Σαν Έλληνας!

Κι ας έζησα μια ζωή περιπλανώμενος στις ξενητιές του κόσμου όλου - όχι όμως «…σαν πολιτικός κρατούμενος 6 μηνών από την Χούντα, που έζησα τα πρώτα χρόνια της ζωής μου στην εξορία»!!! Έλεος…

Θα σας αντιμετωπίσω λοιπόν με την λίγη ζωή μου ακόμη, όση μου απομένει!

Περιμένω να δω πως θα με αντιμετωπίσετε, γιατί εγώ τα παίζω εδώ όλα για όλα…

Εσείς???

Καθ’ ότι «για μιάν τιμή ζούμε σ’ αυτήν την άτιμη την κενωνία…»
...που ‘λεγε κι ο Τσιφόρος!

 

 

 

 

 

 

 

 

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου