Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Κουβαλάω μέσα μου το αυθεντικό, το ατόφιο, το ανόθευτο!

Είμαι απόλυτος και κάθετος στις απόψεις μου, δίχως να δίνω δεύτερη ευκαιρία στους άλλους.
Δεν δέχομαι με τίποτα να κάνω ένα βήμα πίσω όταν όλοι βάζουν νερό στο κρασί τους, μόνο και μόνο επειδή δεν θέλω να τους μοιάσω!
Πίνω το κρασί μου ανέρωτο, αφήνοντας τους άλλους να ανησυχούν, αφού δεν μπορούν να με διαχειριστούν!
 
Μου αρκεί η ακλόνητη πίστη μου σε αρχές και αξίες κι ας φαντάζω διαφορετικός, ας ξεχωρίζω από τους υπόλοιπους επειδή δεν θέλω να μπαίνω σε καλούπια.
Έχω τους δικούς μου νόμους και κανόνες, αυτούς που μου επιβάλλουν η συνείδηση και η καρδιά μου, συμπεριφέρομαι όπως εγώ θέλω χωρίς να υπολογίζω το κόστος.
Είμαι απρόβλεπτος, κοιτάζω την ζωή από άλλη οπτική γωνία κι αυτό φοβίζει πολλούς!

Φροντίζω οι σχέσεις μου να είναι ξεκάθαρες.
Οριοθετώ τις δικές μου κόκκινες γραμμές, που όποιος τις περάσει, θα τον βγάλω έξω απ’ τη ζωή μου με συνοπτικές διαδικασίες.
Δεν χαρίζομαι σε κανέναν, ούτε καν στον ίδιο μου τον εαυτό, τον οποίο κρίνω αυστηρότερα απ’ όλους τους άλλους!

Δεν λέω πολλά, προτιμώ να μιλώ με πράξεις.
Δεν περιαυτολογώ, ούτε περηφανεύομαι για τις επιτυχίες μου. Παραμένω σεμνός γνωρίζοντας πως την ουσία δεν την πανηγυρίζεις αλλά την βιώνεις σιωπηλά για να καταλάβεις στο έπακρο την σημασία της!

Είμαι πολύ προσεχτικός γι’ αυτό και σε πολλούς δίνω την εντύπωση του απροσπέλαστου.
Έχω πληγωθεί αμέτρητα πολλές φορές και δεν θέλω να επαναλαμβάνω τα ίδια λάθη!

Αποφεύγω τον συνωστισμό.
Οι «τενεκέδες» κάνουν πολύ θόρυβο και μου χαλούν την ησυχία, αυτή που μου επιτρέπει ν’ ακούω τις σιωπές των ανθρώπων και να βγάζω ασφαλή συμπεράσματα.
Μ’ εξιτάρει το «πολύ, όλα» και όχι το «πολλοί, σκέτο»!

Όσοι κατάφεραν να μπουν στη καρδιά μου διαπίστωσαν πως όλα μου τα συναισθήματα χτυπάνε κόκκινο!
Ερωτεύομαι, αγαπάω, θυμώνω, απογοητεύομαι, χαίρομαι σε υπερθετικό βαθμό.
Τα «χλιαρά», τα «μέτρια», τα «τόσο όσο», τα «εάν κι εφ’ όσον», δεν με αφορούν.
 
Έχω πάντα αποθέματα αγάπης τα οποία ναι, μπορεί να τα ξοδεύω αλόγιστα, ποτέ όμως δεν τα σπαταλάω άσκοπα. Κι αυτή την ειδοποιό διαφορά την γνωρίζω άριστα!
Αυτός είναι ο λόγος που κόβω αμέσως κάθε επικοινωνία, μόλις αισθανθώ εκμετάλλευση κι αλαζονεία κι ας με κατηγορούν ορισμένοι πως είμαι σκληρός, απόλυτος και κάθετος.
Αδιαφορώ για την προδοσία!

Παρηγορώ τους αναστεναγμούς, φροντίζω να κλείνω για πάντα τις λαβωματιές των άλλων, να επουλώνω την κάθε τους γρατσουνιά.
Ξυπνάω την δοτικότητα, την ξεσηκώνω να συναντήσει την γενναιοδωρία, για να μπορώ έτσι να χαρίζω όσα ποθούν κι ονειρεύονται οι άνθρωποί μου, να καθρεφτίζω την ψυχή μου στην δική τους!

Κρίνω τους άλλους από αυτά που έχουν μέσα τους, όχι από ‘κείνα που πλασάρουν!
Αδιαφορώ επιδεικτικά για το «φαίνεσθαι» και οτιδήποτε εμπεριέχει υποκρισία!
Δεν με απασχολεί η γνώμη κανενός ούτε επιζητώ την όποια αποδοχή!
Μου αρκεί να λειτουργώ με δικαιοσύνη προσέχοντας να μην αδικήσω κανέναν, κι αν ποτέ συμβεί αυτό άθελα μου, έχω την μπέσα να ζητήσω συγνώμη, αναγνωρίζοντας το λάθος μου!

Πάντα το «ανόθευτο» και το «ατόφιο» που κουβαλάω μέσα μου οδηγούν στην πεμπτουσία της ζωής!
Φροντίζω η παρουσία μου να είναι λυτρωτική, η σκιά μου πάντα να προσφέρει ασφαλείς πατρίδες, να γεμίζει φως, να κρατάει ζωντανή την ελπίδα πως τίποτα δεν έχει χαθεί!
Για όσο ακόμα υπάρχω …

Συγχωρώ όλες τις αμαρτίες του κόσμου αυτού, για να μπορώ να σηκώνομαι έτσι κάθε μέρα λίγο ψηλότερα!
Ας εξαγνιστούν λοιπόν όλοι αυτοί που δεν με δέχονται, γιατί η δική μου «αυθεντικότητα» αποκαλύπτει περίτρανα την δική τους γύμνια…

Αιχμαλωτίζω σ’ ένα βλέμμα μου, ολάκερη την πλάση…
Αυτή που φωνάζει πως αφού το αδάμαστο από το οποίο είμαι φτιαγμένος συνεχίζει να απαξιώνει το κακό, όσες φορές και να βάλουν φωτιά σε τούτον δω τον κόσμο μου, άλλες τόσες θα αναγεννιέται από τις στάχτες του!

 

 

 

 

 

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

2 σχόλια:

  1. ΣΕ αυτή τη ζωή όλοι αξίζουμε να είμαστε ευτυχισμένοι στο γάμο μας. Ο γάμος είναι για την καλύτερη στιγμή και για τη χειρότερη στιγμή, ο γάμος είναι για να γίνουν δυνατοί και οι δύο γονείς και να μεγαλώσουν τα παιδιά μαζί. αυτό είναι κάτι που χρειάζονται όλοι οι γάμοι. Είμαι ευγνώμων για τη βοήθεια που έδωσε ο DR WALE σε εμένα και τον σύζυγό μου ο γάμος μας ήταν στο σημείο της κατάρρευσης ο σύζυγός μου δεν συνεισέφερε πια σε πράγματα που κάνουμε στο σπίτι, πάντα επικαλείται κάθε είδους δικαιολογίες, δεν τον νοιάζει καν για τα παιδιά μας πια. Καθώς άρχισα να παρατηρώ την αστεία συμπεριφορά του, γρήγορα είπα σε έναν φίλο που με σύστησε στον DR WALE, μετά είπα στον DR WALE για τα προβλήματά μου που αντιμετωπίζω στο γάμο μου. Είναι ακριβώς από εκεί ο DR WALE μου είπε όλα όσα έπρεπε να γίνουν, έκανα όλα όσα μου ζήτησε, πλήρωσα επίσης για τα αντικείμενα που μου ζήτησε. καθώς γράφω αυτή τη μαρτυρία τώρα η ευτυχία μου έχει αποκατασταθεί και εγώ και ο σύζυγός μου είμαστε τώρα ευτυχισμένοι μαζί. Σε περίπτωση που βρίσκεστε στο DR WALE, επικοινωνήστε μαζί του στο WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια και πάλι, ήθελα απλώς να σας ευχαριστήσω για το ξόρκι αγάπης που ήθελα να σας δώσω ένα σύντομο ιστορικό του γάμου μου Ο άντρας μου με άφησε για μια νεότερη γυναίκα και ήμουν συντετριμμένος. Ήταν σαν να τον είχε σε ένα κακό ξόρκι, ο σύζυγος στράφηκε εναντίον μου εν μία νυκτί χωρίς καμία προειδοποίηση. Συνέβη φέτος, ήθελα απελπισμένα να επιστρέψει γιατί είχαμε φτιάξει πολλά μαζί και θα ράγιζε τις καρδιές των παιδιών. Χρησιμοποίησα κάθε ιστότοπο για ορθογραφία που μπόρεσα να βρω χωρίς αποτελέσματα. Μετά είδα μια συγκεκριμένη μαρτυρία για τον DR WALE και μου έδωσε πραγματικά ελπίδα επειδή ήταν παρόμοια με την περίπτωσή μου. Επικοινώνησα μαζί του και μου εξήγησε τα πάντα για το τι έπρεπε να κάνω. Άρχισε να δουλεύει μαζί μου και ως αποτέλεσμα όλων των υπέροχων έργων του, ο σύζυγός μου είναι εδώ αυτή τη στιγμή δίπλα μου, κάτι που είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Είμαι τόσο χαρούμενος και προνομιούχος που γνώρισα τον DR WALE. Ευχαριστώ! Εάν έχετε παρόμοια προβλήματα, επικοινωνήστε με τον DR WALE και να είστε σίγουροι ότι θα λάβετε βοήθεια.
    Εδώ η επαφή του.
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή
    Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή