Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021

Είμαι ήρεμος, ωρίμασα…


Μέσα στο πλήθος, θα ξεχωρίσεις τα βήματά μου...
Περπατάω με σιγουριά, δεν προκαλώ με την εμφάνιση μου, η παρουσία μου όμως είναι πάντα αισθητή.
Κανείς δεν με βλέπει, όλοι όμως με νιώθουν.
Δεν κάνω θόρυβο στις παρέες, είμαι λιγομίλητος με βαθύ, εξονυχιστικό βλέμμα.
Ξέρω ότι με κοιτάζουν, αλλά δεν με νοιάζει. Αυτό που μ’ ενδιαφέρει είναι η ουσία, όχι το τι θα πουν οι άλλοι.
 
Κοιτάζω πρώτα μέσα μου και μετά «αγγίζω» τους ανθρώπους.
 
Έχω αγαπήσει, έχω αγαπηθεί.
Ξέρω να μετατρέπω τον πόνο σε όπλο και να προχωράω μπροστά στηριζόμενος μόνο στις δικές μου πλάτες.
Δε φοβάμαι γιατί γνωρίζω πλέον πως όλα έχουν ένα τίμημα.
Αν μ’ αναγνωρίσεις, θα ‘σαι σίγουρη πως μόλις βρήκες τον επίγειο άγγελο σου. Θα είμαι αυτός που θα σου δώσει τα φτερά για να πετάξεις μακρυά, αλλά και λόγο για να γυρίσεις πίσω.
Ήρεμος, σιωπηλός, η γνώση μου δεν έχει ανάγκη από φασαρία.
Θα ‘σαι σίγουρη ότι μ’ αναγνώρισες, όταν νιώσεις το χάος μέσα σου να μπαίνει έστω και για λίγο σε τάξη.
 
Ξέρω πώς να σου συμπεριφερθώ, πώς να χαϊδέψω τα καπρίτσια σου αλλά και πώς να «σφαλιαρίσω» τους γερά θεμελιωμένους εγωισμούς σου.
Με θεωρούν δύσκολα προσεγγίσιμο αλλά έχω κι εγώ τα κουμπιά μου που είναι η αλήθεια και η διαφάνεια.
Θα μπορέσεις να με κερδίσεις αν αφήσεις στην ντουλάπα σου τις μάσκες και με συναντήσεις «γυμνή» από δηθενιές. Σιχαίνομαι τις στρατηγικές και θα με κατακτήσεις με το να με κοιτάξεις στα μάτια και ν’ ακουμπήσεις στα χέρια μου την αλήθεια σου.
Θέλω να μάθω τα όνειρα σου, τις πληγές, τις γρατζουνιές σου.
 
Δεν μ’ ενδιαφέρουν τα ζώδια, τα ρούχα και τα μαγαζιά που κυκλοφορείς. Το μόνο που με νοιάζει είναι να μάθω ποιά είναι η δύναμή σου και ποιά η αδυναμία σου.
Κερδίζομαι εύκολα αν είσαι άνθρωπος και αν μου δείξεις πως δεν ήρθες για να παίξεις. Είμαι αρκετά ρεαλιστής και μ’ αρέσει να περιτριγυρίζομαι από ανθρώπους που δεν έχουν παραιτηθεί στο βωμό της επιφάνειας και του στ’αρχιδισμού.
 
Μη κάνεις όμως το λάθος και νομίσεις πως επειδή εύκολα με κατέκτησες, θα είναι τόσο εύκολο και να με κρατήσεις.
Θέλει προσπάθεια, συνέπεια και συνεχή αναδιοργάνωση η ύπαρξη μου στη ζωή σου. Το ότι ωρίμασα, σημαίνει ότι ξέρω τα όρια μου. Το ότι έχω μεγαλώσει πνευματικά δε σημαίνει ότι δεν έχω και τις γωνίες μου. Και, πρόσεξέ με, οι δικές μου γωνίες είναι σφυρηλατημένες με αίμα και πόνο!
Δεν υπάρχει ώριμος άνθρωπος με εύκολο παρελθόν...
Και αυτός που έχεις απέναντι σου έχει αποδεχτεί το παρελθόν του, έχει μάθει να φεύγει και να αφήνει πίσω του ότι δεν τον πάει μπροστά.
Συνεπώς μη ξεγελαστείς οποιαδήποτε στιγμή και νομίσεις πως είμαι δεδομένος.
 
Τα πιο ισχυρά όρια μπαίνουν αθόρυβα και οι πιο ισχυροί δεσμοί είναι οι αόρατοι.
Θα μείνω δίπλα σου επειδή θέλω να μείνω και όχι επειδή σ’ έχω ανάγκη.
Ξέρω τι μπορώ να σου προσφέρω και τι μου προσφέρεις εσύ.
Σ’ εμένα δεν χωράνε μικροπρέπειες, εγωισμοί και καβγάδες.
Μπορεί η υπομονή να είναι το δεύτερο μου όνομα αλλά αν με φτάσεις στο αμήν, θ' αφήσω πίσω μου θρύψαλα και συντρίμμια, στάχτη και μπούρμπερη. Όσο εύκολα σ' αγάπησα, τόσο εύκολα θα σε βάλω και στη θέση σου.
Εκεί που σε βρήκα...
 
Πολλές με θέλουν στη ζωή τους αλλά λίγες, στο τέλος, θα μπορέσουν να με κρατήσουν.
Και αυτό γιατί πιστεύω ακράδαντα πως δεν υπάρχει αφθαρσία στο συναίσθημα.
Το σώμα, κάποτε ξεχνάει, η ψυχή όμως, ποτέ!
Μη με χαράξεις και μη με ξοδέψεις λοιπόν!
Μη προσπαθήσεις να μου πλασάρεις συμβιβασμούς, μετριότητες και «μέσους όρους»!
Είμαι ασυμβίβαστος, δεν προσπαθώ για τίποτα λιγότερο από το άπιαστο, το υπέροχο...
Βάζω εύκολα τελεία σε ημιτελείς, χλιαρές καταστάσεις και βρώμικα συναισθήματα.
Είμαι θάλασσα και το ξέρω!
 
Μείνε λοιπόν ο εαυτός σου με όλες τις ατέλειες και τις πληγές σου…
Μείνε η ποιότητα πίσω από την ταμπέλα…
Το πρόσωπο πίσω από τη μάσκα…
Το γνήσιο μέσα στις απομιμήσεις…

Και αν δεν μπορέσεις να με βρεις εσύ, να ‘σαι σίγουρη, πως όντας ταγμένος στην αληθινή αγάπη, θα 'ρθω να σε βρω εγώ!

Σου είμαι αναγκαίος…

Μου ανήκεις…

Το ξέρω και το ξέρεις!


 

 

 

 

 

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου