Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2021

1001 δικαιολογίες

Απαριθμώ 1001 δικαιολογίες
 
1001 λόγους να παραιτηθώ και να μην πω δε το ξανασηκώνω το τηλέφωνο, δεν απαντώ στο μήνυμα!
 
Αλλά είναι κι αυτή η φωνή που τόσο γουστάρω, που με γεμίζει ανέλπιστα, που φουσκώνει τα σωθικά μου και τα μπερδεύει συνάμα…
 

Βάζω ν’ ακούσω κλαψιάρικες ροκ μπαλάντες και το γυρίζω μετά σε Κυριαζή και Μητροπάνο…

Διαβάζω Ρίτσο και κάνω το «δυό μήνες που δε σμίξαμε, ένας αιώνας κι εφτά δευτερόλεπτα» σημαία. Και κάθε βράδυ που δε χτυπάει το τηλέφωνο οι αιώνες περνάνε ακόμη γρηγορότερα. Κι όταν χτυπάει και το σηκώνω, πάλι εκείνη η αδυναμία, σαν και πρώτα…

Μένω μ’ ένα τσιγάρο και μια απορία στο στόμα: «Αφού χωρίσαμε, γιατί μου τηλεφωνεί? Γιατί θέλει να μάθει τι κάνω?»

Στρίβω τσιγάρο, μα η απορία μένει…

Χαλάλι λοιπόν...
Η γυναίκα γουστάρει προσοχή, θέλει το εγώ της ψηλότερα από την ψυχή της. Δεν μπορεί να δεχτεί πως την ξέχασα, την ξεπέρασα, πως μπορώ και χωρίς εκείνη, θέλει την επιβεβαίωσή της, την υπενθύμιση πως ακόμη την χρειάζομαι. Για αυτό τηλεφωνεί, για αυτό στέλνει μηνύματα και για αυτό δε μ’ αφήνει εμένα, τις μουσικές μου, τα τσιγάρα μου και την ποίησή μου στην ησυχία μας.
 
Το «ενδιαφέρον» κι η «συμπάθεια», δεν μεταφράζονται πάντα σε αγάπη ούτε σε έρωτα.
Πολλές φορές είναι τόσο εικονικά και τόσο ψεύτικα, όσο μια βιντεοκλήση, ένα «δήθεν» μήνυμα ή ένα τηλεφώνημα.
Τ’ αποτσίγαρα στο τασάκι όμως, είναι μια πραγματικότητα...
 
Έκανα όντως πολλά λάθη, το κρασί, τα τσίπουρα και τα ουίσκια δεν μπορούν να τα σβήσουν κι ο Μητροπάνος μόνο θα τα ανάψει. Θα φλογίσει το μέσα μου και θα μείνει εκείνο να τρίζει όπως τα ξύλα στο τζάκι τις μέρες του Δεκέμβρη που περνώ.
Τα λάθη μου όμως, θα απαντήσουν τα ίδια σε κάθε τηλεφώνημα, σε κάθε «Tι κάνεις?» και «Πήρα να δω πώς είσαι…».
 
Τα λάθη της άλλης πάλι, μου φανερώνουν το ψεύτικο ενδιαφέρον.
Γιατί ένα τηλέφωνο δε διορθώνει την κατάσταση.
Θα έπρεπε να έρθει, να μου ζητήσει συγγνώμη, να μου ξεκαθαρίσει τα πάντα, να μου δώσει ένα μεγάλο φιλί και ν’ αγγίξει το σώμα μου.
 
Δεν θα σηκώσω λοιπόν το τηλέφωνο!
Έτσι, ο κόμπος θα ξετυλιχτεί, οι πεταλούδες θα  πέσουν, η αμηχανία θα χαθεί, ίσως μείνει ένα «γιατί?» για λίγο, μα κι αυτό θα διαλυθεί!

Δεν θέλει να ευτυχήσω χωρίς την παρουσία της, δεν θέλει να συνειδητοποιήσει πως γουστάρω τη ζωή και χωρίς εκείνη. Τηλεφωνεί απλά για να τονωθεί το εγώ της, για να ξέρει πως ακόμη περιμένω, πως δεν την ξέχασα κι ας είμαι εγώ αυτός που έφυγε, εγώ που είπα να προχωρήσω και να την ξεχάσω.  Κι αν σηκώσω το τηλέφωνο, της κάνω τη χάρη, ξέρει πως περιμένω πάλι στην άλλη γραμμή, θα ξέρει και για τα τσίπουρα, τα ουίσκια και τ’ αποτσίγαρα.

Δεν θα της κάνω τη χάρη!
Θα κλείσω το τηλέφωνο, θα βάλω τ’ όνομά της σε φραγή...
Θα χύσω τα ξίδια στο νεροχύτη, θα σβήσω τα τσιγάρα…
Δεν θα βάλω τίποτα άλλο μέσα μου, μόνο θα βγάζω...
Μ’ ό,τι τρόπο εγώ γουστάρω!

Θα τρέχω στους δρόμους ξημερώματα με μουσική στα ακουστικά, θα ζωγραφίζω στα πατώματα σαν πέφτω, θα χορεύω στη κουζίνα σαν μαγειρεύω και θ’ αγαπήσω λίγο παραπάνω τον εαυτό μου, γιατί εκείνος μ’ αγαπάει τόσο πολύ.

Κι αν τόσο πολύ θέλω να πνίξω τον πόνο μου στα ξίδια, θα ‘βρω δυό φιλαράκια να τον πνίξουμε παρέα, κι αν τόσο θέλω ν’ απαντήσω στο τηλέφωνο, κανείς δε μου το απαγορεύει, αλλά ο εαυτός μου ξέρει πως αξίζω περισσότερα από κλάψα, τσιγάρα και ποτά…

Όλους μπορεί να ξεγελάω, εκείνον όχι…

 

 

 

 

 

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου