Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Πρωτοχρονιά 2022

Αφού δεν είναι εδώ, είναι πάντα μεσάνυχτα, θα είναι πάντα η επόμενη μέρα, η μέρα που θα ξαναγεννηθώ…
Αφού δεν είναι εδώ, σπάνε όλα μου τα κόκαλά και δεν βρίσκω λύση, δεν βρίσκω φάρμακο…
Αφού δεν είναι εδώ, περπατάω προς τα πίσω, χάνω τα ίχνη μου και δεν μπορώ να φύγω…
Αφού δεν είναι εδώ, νιώθω να πέφτω σε βαθιούς γκρεμούς, πως αυτή μου η τρέλα είναι μια τρύπα χωρίς πάτο...
 
Για  παρέα, μου μένει μόνο το ρολόϊ μου…
Λίγες ώρες ακόμα και θα τελειώσει κι αυτή η χρονιά.
 
Την νέα χρονιά, θα ερωτευτώ μιάν άλλη, μιά χωρίς καρδιά, γιατί θα μου αρκεί και μόνο η δικιά μου η καρδιά…
Την νέα χρονιά, θα ερωτευτώ μιάν άλλη, μιά χωρίς όνομα γιατί θα της δώσω δικό μου όνομα…
 
Πάρτα ρε χρόνε όλα… κι άφησέ με με τις αλυσίδες μου, μιας κι έχω κλείσει όλη μου την ελευθερία σε μιά μόνο ανάμνηση!
Τελειώνεις σε λίγο όμως...
 
Έρχεται κι η σκοτεινή νυχτιά που καταργεί χαρά και συναίσθημα...
Ρίχνομαι λοιπόν στου μαρτυρίου την πυρκαγιά, δεν γνωρίζω πια έλεος...
Για λίγες ώρες ακόμα!
 
Μου βάζω ένα ποτό να χαθώ μέσα του, να κάψω τη μοίρα μου την ώρα της αγάπης, στον νέο καιρό που έρχεται…
...που κι αυτός, νύχτα έρχεται!
...που κι αυτός όμως, θα ξημερώσει!

Και τίποτα δεν θα αλλάξει, όχι, τίποτα δεν θα αλλάξει ποτέ πια!

Κι η νύχτα μου αυτή, πολυπλόκαμη σαν όλες τις άλλες…

 

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ !

 

 

 

 

 

 

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου