Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2021

Δεν πρέπει να μ’ ερωτευτείς

 
Όχι γιατί δεν το αξίζω, αλλά γιατί δεν θα το αντέξεις.
 
Γιατί δεν είναι για τα μέτρα τα δικά μου εκείνα τα «κανονικά», ούτε τα «μέτρια» και «χλιαρά» συναισθήματα... 
Γιατί είμαι αυτός που πολλοί με λένε τρελό, παράλογο κι αλλοπαρμένο... 
Δεν το παίζω δυνατός κι ανεξάρτητος άνδρας, είμαι δυναμικός και στέκομαι με σιγουριά στα πόδια μου.
 
 
Έχω μυαλό και ξέρω πως να το χρησιμοποιώ... 
Δεν θέλω στήριξη!
Δεν χρησιμοποιώ χορηγούς! 
Ξέρω να περνάω καλά μαζί σου αλλά και μόνος μου. 
Δεν ψάχνω να καλύψω τα κενά μου μαζί σου γιατί δεν έχω κενά, είμαι πλήρης, ολόκληρος και γεμάτος! 
Γι’ αυτό και δεν κάνω εκπτώσεις... Σε κανέναν και σε τίποτε! 
 
Αισθάνομαι τα πάντα μόνο στην υπερβολή κι αδιαφορώ για την κοινή λογική. 
Ξέρω να μιλάω, ξέρω να σκέφτομαι, έχω γνώσεις ουσιαστικές που τις έχω αποκτήσει από μικρός, μορφώνοντάς με, διαβάζοντας, ταξιδεύοντας κι ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια της ψυχής μου. 
 
Θα με δεις να γελάω πολύ, να κλαίω πολύ, να μιλάω δυνατά… όχι για να τραβήξω κάποιου την προσοχή αλλά γιατί αυτή είναι η ένταση της ψυχής μου. 
Ξέρω να απολαμβάνω την αγάπη και τον έρωτα, να κάνω ένα το κορμί, τις αισθήσεις και τις επιθυμίες και να σε πλανεύω σε ταξίδια χωρίς επιστροφή. 
Είμαι αυτός που δε μπορείς να με μετρήσεις με δεδομένα, ακριβώς γιατί δεν έχω τίποτα δεδομένο ούτε πάνω μου, ούτε μέσα μου. 
 
Δεν ντρέπομαι για το παιδί που κουβαλάω προσεκτικά μέσα μου και δεν το αφήνω να μεγαλώσει. Το λατρεύω κι απλά το αφήνω που και που αμολυτό να παίζει στις λάσπες σα γυφτάκι... 
Παθιάζομαι και διεκδικώ τα θέλω μου όχι από πείσμα κι εγωισμό αλλά γιατί χωρίς αυτά έχουν τα ίδια χρώματα όλες οι μέρες μου. 
 
Αδιαφορώ για τα λόγια των πολλών. Τ’ ακούω... χαμογελάω... και πάω παρακάτω γιατί δεν μ’ αγγίζουν και φυσικά δεν χαραμίζω γι’ αυτά, ούτε μιά μου ματιά! 
Δεν αφήνω να μ’ αγγίξει τίποτα και κανείς αν δεν έχει περάσει πρώτα απ’ την ψυχή μου και αν δεν το ‘χω ονομάσει άξιο. 
Στα μάτια μου όμως, θα βρεις τις απαντήσεις που ζητάς... 
Τις αλήθειες που δεν αντέχεις να ακούσεις... 
Για δεν έχω τίποτα ψεύτικο πάνω μου, είμαι αληθινός, γήινος! 
Απεχθάνομαι τους τσαμπουκάδες και γελάω με τις απειλές των ανθρώπων, της μοίρας και της ζωής μου. 
 
Έχω μάθει να φεύγω. 
Να φεύγω απ’ ότι είναι μέτριο… 
Να φεύγω απ’ ότι είναι λίγο, λειψό, περίπου, ή τόσο όσο… 
Να φεύγω απ’ ότι είναι εάν κι εφ’ όσον… 
Και δεν φεύγω ποτέ με θόρυβο… 
Θα σου χαρίσω δυό λέξεις, δυό λουλούδια, ένα χαμόγελο… και στην επόμενη ματιά που θα μ’ αναζητήσεις θα είμαι ήδη μακριά σου. 
 
Είμαι αυτόφωτος γι’ αυτό και ξέρω να φωτίζω τις ψυχές που αγαπάω αλλά και να χάνομαι στα σκοτάδια μαζί τους. 
Πρόσεξε μόνο... Μη συνηθίσεις το φως μου και θεωρήσεις πως με κατέκτησες «για πάντα»... Γιατί όσο εύκολα θα φωτίζω την ζωή σου... τόσο εύκολα θα σε βυθίσω ξανά στο σκοτάδι σου! 
 
Μην μ’ ερωτευτείς ποτέ αν δεν είσαι έτοιμη να παραδοθείς στην φωτιά μου… 
Αν δεν είσαι έτοιμη για το «όλα, πολύ»… 
Μη μ' ερωτευτείς αν δεν είσαι έτοιμη να ταξιδέψεις μαζί μου και να ανακαλύψεις τον κόσμο μου…
Το φως μου και το σκοτάδι μου! 
 
Να ξέρεις όμως, πως αν αποφασίσεις να κάνεις εκείνο το πρώτο βήμα… θα είναι ένας δρόμος χωρίς επιστροφή! 
 
Μη μ’ ερωτευτείς σου λέω… Μη!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου