Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Όταν ζητάς τον ντόμπρο άντρα...

Όταν ζητάς τον ντόμπρο άντρα, φρόντισε και να τον αξίζεις!

Κι αν δεν με πιστεύεις κορίτσι μου, δεν πειράζει...
 
Καλή καρδιά και πάμε γι’ άλλα...
 
 
Αν έμαθες στον πόνο και ξέχασες την χαρά του φλέρτ, δεν πειράζει...
Αν έμαθες να επιβεβαιώνεις τα αισθήματα μου μέσα από οδυρμούς, δεν πειράζει...
Αν έμαθες πως για να είσαι καλά θα πρέπει να είσαι «υπό» μου, πρέπει να σου πω πως δεν είσαι η Μαλβίνα για να είσαι πάνω από όλους και κάτω από εμένα!
 
Γιατί εγώ, ποτέ δεν θα σε ήθελα υπό μου... 
Αλλά ούτε και υπό σου θα σου καθόμουνα!
 
Ο άντρας θέλει τη γυναίκα του να περπατάει δίπλα του.
...να καμαρώνει γι’αυτήν!
Δεν θέλει ούτε να περπατάει πίσω του, ούτε να τρέχει πίσω της.
...να περπατάνε δίπλα - δίπλα θέλει!
 
Κατάλαβες τώρα κορίτσι μου γιατί δεν πειράζει?
Γιατί εδώ που στάθηκες, δεν ήτανε για σένα!
Εσύ ήθελες να επιβεβαιώσεις τις ανασφάλειές σου κι εγώ να σε ταξιδέψω στον κόσμο, να γνωρίσεις το "χέρι-χέρι" και το "δίπλα-δίπλα", να μαθητέψεις το "μαζί"!
 
Ζήτησες ντόμπρα λόγια, κι όταν τ' άκουσες τα ντόμπρα λόγια τρόμαξες!
Τα ντόμπρα λόγια κορίτσι μου να μάθεις να τα ζητάς όταν μπορείς να τ' αντέχεις!
Γιατί εκεί έξω, πολλές ζητάτε πολλά αλλά δεν τα αντέχετε...

Πώς το λένε?

Δεν είναι όλοι οι άντρες για τα κυβικά σας.
Και μην αγχώνεσαι κούκλα μου, δεν εννοώ πως είστε λίγες.

Όχι, ίσα - ίσα!

Είστε θεατρική υπερπαραγωγή, μόνο που ντυθήκατε για το ρόλο αλλά δεν ξέρετε σε ποιο έργο θα παίξετε!

Γιατί κάποιοι άντρες, λίγοι, πολλοί, δεν έχει σημασία, μάθαμε να λέμε ντόμπρα το «σε θέλω», ντόμπρα το «σε αγαπάω» κι εξίσου ντόμπρα μάθαμε να αποχωρούμε από την παράσταση όταν αυτή μας προσβάλει.

Και ξέρεις κορίτσι μου πότε μας προσβάλει η παράσταση?

Όταν υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας...

Όταν νομίζετε πως μπορείτε να μας παίξετε...

Όταν από πονηρά θηλυκά, κατεργάρες γυναίκες που απολαμβάνουμε να είστε, γίνεστε κουτοπόνηρες γυναικούλες!

Τον άντρα που ζήταγες και τον βάφτιζες "παλιάς κοπής", "large", "υπό εξαφάνιση" κι άλλα τέτοια μελό, τον έχασες γιατί δεν έμαθες ποτέ πως οι άντρες φέρονται ντόμπρα σε εκείνες που το αξίζουν και το κερδίζουν!
 
 
 
 

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου