Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2022

Προχωράω…

Προχωράω!
Ενάντια στο γερασμένο σώμα μου.
…στη μνήμη που ξεθωριάζει.
…στη κούραση που μερικές φορές μου κόβει τα πόδια.
…στην αναπνοή που μου λείπει.
…στις ανησυχίες μου και την αβεβαιότητα.
Προχωράω παρακάτω!
Ενάντια στις πιθανότητες.
…στη μοναξιά.
…στις απώλειες.
…στις ώρες χωρίς επιστροφή.
Κι ο λογαριασμός στο κόκκινο!
Προχωράω κόντρα στις άκρες.
…στα εμπόδια.
…στους καταρράκτες.
…στους τεράστιους φόβους της αποτυχίας.
Μερικές φορές θέλω να κοιτάξω πίσω, για να θυμάμαι πώς ήμουν, να θυμάμαι ποιος είμαι…
Κοιτάζω τον δρόμο.
Τον φόβο...
Τον πόνο...
Τις στιγμές που η γη βυθίστηκε κάτω από τα πόδια μου…
Και ναι, για όλα αυτά είμαι ευγνώμων!
Εξαιτίας τους μετακόμισα εδώ.
Κι αν έχω κάνει ένα βήμα παραπάνω, τώρα ξέρω: Δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Προχωράω λοιπόν μπροστά…
Πάντα!
 
 
 
 
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου