Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Nihil fit sine causa

Πολλά είναι αυτά που μια μόνο φορά συμβαίνουν… Άπαξ, που λένε!
 
Ή τουλάχιστον, αυτά, που σ’ αυτήν τους τη μορφή, μάλλον δεν πρόκειται να ξανασυμβούν ποτέ… 
 
Κι εμείς τι κάνουμε; 
 
Εεε;;; 
 
Αντί να τα χαρούμε;
Τα σέρνουμε από δω και από κει και τα δολοφονούμε… Οργανωμένα! 

Έτσι κι εγώ, μ’ αυτήν την κωλοεφεύρεση που τη λένε ίντερνετ, σπρώχνω τις ώρες και τις μέρες μου, λες και είναι βάρος. Και τελικά, μου είναι βάρος! Γιατί δε ζω... Δε ζω πραγματικά… Βίρτουαλ σου λέει, κατάλαβες; 

Που έμεινε η σχέση, που η συνάντηση, που η έκπληξη; Που η γέννα του συναισθήματος. Τι γίναν όλα αυτά; 

Όλο κοιτάω μιαν οθόνη! Φεύγουν οι ώρες, φεύγουν οι μέρες, έρχεται ένα, κάποιο αύριο, και πάλι φτού κι απ’ την αρχή.

Χωρίζω τη μέρα μου σε σκοτωμένα πίξελ, μπίτς και μπάιτς, πτώματα αληθινών στιγμών, αληθινές σκοτωμένες ώρες και τις θάβω μέσα μου… Βαθειά μες τις σπηλιές του είναι μου, εκεί που λέω πως γεννιέται η ελευθερία της κάθε μου επιθυμίας, και τις μπαζώνω με όλων των ειδών τα βίρτουαλ απορρίμματα…

Κάνω το σώμα μου ένα απέραντο νεκροταφείο δολοφονημένων επιθυμιών και προσδοκιών…

Αφήνω τα πιο σημαντικά, τα πιο ουσιαστικά πράγματα, παίρνω αμπάριζα το τυχαίο, ξεκινάω να πάω ν’ ακούσω την Έρικα, χάνω το δρόμο και κολλάω στον Παναγιώτη…
Με μια λάθος λέξη, εγκαθίσταμαι ξαφνικά στα άκρα …για να μην είμαι στη μέση!
Κι από πάνω, σα να μη φτάνουν όλα αυτά, ακούω και κάτι «...οι πελάτες αυξάνονται στο μαντράκι σου», κάτι θυμωμένα «αποχωρώ για να παραμείνει η μέση… ave φίλτατε…», κι άλλους παρόμοιους χαρισματικούς εντρυφισμούς… 
Θυμός! …αγέρας που σβήνει τη φλόγα στο κερί του μυαλού. Σωστή η εξίσωση! 

Πια όνειρα λοιπόν; Πάνε αυτά… Τα κατάργησα!

Μόνο οι ηλεκτρονικές σκιές μένουνε… Σκοτεινοί δεσμώτες ψηφιακών σπηλαίων…

Κι έτσι όπως αρμόζει στο καταξιωμένο δύο τοις εκατό - που λέει κι φίλος μου ο Βαγγέλης - έτσι πεθαίνω… 
Πεθαίνω αυτόν ακριβώς το θάνατο που θέλει η ψυχή μου!
Όλα έχουν το λόγο τους…
 
 
 
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου