Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Είναι θέμα ευκαιρίας

Βεβαίως και είναι ζήτημα ευκαιρίας!

Αυτής της ευκαιρίας που κάνει τη ψυχή μου να φτερουγίζει, τη καρδιά μου να χτυπά, το μυαλό να παίρνει στροφές...


Πολλοί τα πούλησαν κοψοχρονιά αυτά μου τ' απαραίτητα!

Δεν κρατάω κακία σε κανέναν...
Απλά αλλάζω γνώμη γι’ αυτούς που δεν φέρθηκαν σωστά!

Παίρνω αποστάσεις από κουρασμένους ανθρώπους που τραγουδούν ρυθμούς με τα μάτια κατεβασμένα στη γη.
Απ΄ αυτούς που η αίσθηση του υγρού και του γαλάζιου δεν τους συγκινεί.
Είναι αυτοί, που ‘χουν άδεια από όνειρα ψυχή…
Είναι αυτοί, που σαν κρατήσουν κάτι στα χέρια τους μεγάλο, το σφίγγουν μέχρι να πνιγεί…

Τι κι αν συχνά εκλιπαρούσα να μη μου κρατάν στην αγκαλιά τους δεμένα τα φτερά μου...
Τι κι αν αγάπησα μόνο ίσκιους και χαμόγελα στα μεγάλα ταξίδια της ψυχής μου...
Τι κι αν οι σκέψεις μου πήγαν να πιούν και να ξαποστάσουν στις δροσερές πηγές τόσων γλυκών ματιών...
Τι κι αν αποκοιμήθηκα στ' απαλό προσκεφάλι που κρύβεται ανάμεσα σ' αφράτα στήθια...

Ξύπνησα πάλι!!!

Όλοι  τους με κράταγαν δεμένο...

Αυτά που γροικούσα δεν βρίσκονται κρυμμένα στα στητά τους τα κορμιά μηδέ στα μεγάλα τους τα μάτια. Και τα χέρια τους ήταν μικρά κι αδύνατα για ν’ αγκαλιάσουν ολάκερή μου την ψυχή. Και το κορμί μου, αυτό ακόμα σπαρταράει και σέρνεται σα στοχάζεται τη μεγάλη νοσταλγία και τον μεγάλο πόθο.

Κι αυτοί με κράταγαν δεμένο...

Κι εγώ, πάνω απ' την αγάπη και τη χαρά της ζωής, ζήταγα μόνο να μπορώ να φτερουγίζω ελεύθερα...

(Δημήτρης Αυγερινός: Το συναξάρι μιας ζωής)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου