Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Mαθαίνω…

Μετά από λίγo, μαθαίνω...

Μαθαίνω την ανεπαίσθητη διαφορά 
ανάμεσα στο να κρατώ ένα χέρι 
και στο να αλυσοδένω μια ψυχή.

Και μαθαίνω πως αγάπη δε σημαίνει στηρίζομαι…
Και συντροφικότητα δε σημαίνει ασφάλεια...











Κι αρχίζω να μαθαίνω
πως τα φιλιά δεν είναι συμβόλαια
και τα δώρα δεν είναι υποσχέσεις.

Και αρχίζω να δέχομαι τις ήττες μου
με το κεφάλι ψηλά και τα μάτια ορθάνοιχτα.

Με τη δύναμη του άντρα
και όχι με τη θλίψη του παιδιού.

Και μαθαίνω να φτιάχνω
όλους τους δρόμους μου στο σήμερα.

Γιατί το έδαφος του αύριο
είναι πολύ ανασφαλές για σχέδια.
Γιατί τα όνειρα πάντα βρίσκουν τον τρόπο
να γκρεμίζονται στη μέση της διαδρομής.

Μετά από λίγο καιρό μαθαίνω
πως ακόμα κι η ζέστη του ήλιου
μπορεί να μου κάνει κακό.

Έτσι φτιάχνω τον κήπο μου εγώ
αντί να περιμένω κάποιον
να μου φέρει τα λουλούδια.

Και μαθαίνω ότι, αλήθεια, μπορώ ν’ αντέξω…
και ότι, αλήθεια, έχω τη δύναμη…
και ότι, αλήθεια, αξίζω…
και μαθαίνω… μαθαίνω…

...με κάθε αντίο μαθαίνω!

(διασκευή από) Χόρχε Λούις Μπόρχες
 
 
 
 
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
Το περιεχόμενο του ιστολογίου αυτού περιέχει προσωπικές απόψεις των συντακτών του, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά.Οι πληροφορίες, σχόλια, φωτογραφίες και/ή τα τυχόν αρχεία που υπάρχουν ή επισυνάπτονται σ' αυτό το ιστολόγιο είναι πνευματική ιδιοκτησία του εκάστοτε συντάκτη τους, ο οποίος δεν υποστηρίζει, ούτε ευθύνεται για οποιαδήποτε γνώμη, υπόδειξη, συμπέρασμα, προσφορά, πρόταση, συμφωνία ή άλλη πληροφορία που περιέχεται σε αυτό το ιστολόγιο. Κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση, αποθήκευση, αντιγραφή, ανακοίνωση, προώθηση, κοινοποίηση σε τρίτους κλπ. του υλικού που περιέχεται μέσα σ' αυτό το ιστολόγιο απαγορεύεται και τιμωρείται σύμφωνα με το νόμο.Δεδομένου ότι οι επικοινωνίες μέσω του διαδικτύου δεν είναι ασφαλείς, οι διαχειριστές του παρόντος ιστολογίου δεν ευθύνονται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία των αναγνωστών ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση είτε σε υποκλοπή, αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς των εκάστοτε αναρτήσεων. Στον αναγνώστη εναπόκειται αποκλειστικά η ευθύνη για προστασία του συστήματός του από ιούς και για επιβεβαίωση του περιεχομένου του παρόντος ιστολογίου.
COPYRIGHT : pelioncentaur.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου